Reprezentację przed Prezesem Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz przed Głównym Inspektoratem Farmaceutycznym,
Wsparcie w zakresie importu, importu równoległego i docelowego,
Badanie zdolności rejestracyjnej znaku towarowego przy jednoczesnym badaniu zgodności z nazwą produktów leczniczych dopuszczanych do obrotu (przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych), jak i produktów objętych powiadomieniem o pierwszym wprowadzaniu do obrotu (przez Główny Inspektorat Sanitarny),
Wsparcie dotyczące zasad GMP i GDP,
Wsparcie prawne dotyczące odpowiedzialności za produkt,
Doradztwo prawne w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
Wsparcie prawne dotyczące reklamy produktów leczniczych i wyrobów medycznych – reklama tradycyjna, reklama natywna, współpraca z blogerami i influnecerami,
Wsparcie prawne w kryzysach wizerunkowych. Projektowanie modeli przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym,