Doradztwo związane z prowadzonymi pracami badawczymi oraz badawczo-rozwojowymi, w szczególności dofinansowania prowadzonych projektów,
Wsparcie przy kwalifikacji produktów, w szczególności tzw. borderline products (produktów z pogranicza),
Wsparcie w procedurze notyfikacji, a także w związku z prowadzonym przez organy postępowaniem wyjaśniającym dotyczącym kwalifikacji produktu; reprezentację przed organami pionu sanitarnego (Państwową Inspekcją Sanitarną), farmaceutycznego (Główny Inspektorat Farmaceutyczny), Inspekcją Handlową, czy Inspekcją Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, a także sądami,
Negocjowanie, przygotowywanie, opiniowanie i weryfikowanie umów kontraktacji, produkcji, wytwarzania, dystrybucji (w tym kształtowanie modeli dystrybucji) i innych,
Przygotowywanie analiz i opinii prawnych dotyczących prawa żywnościowego, w tym realizacji praw i obowiązków producentów i dystrybutorów, wymogów zdrowotnych, środków spożywczych; materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, wymogów higienicznych oraz kontroli żywności,
Ocenę regulaminów sprzedaży,
Doradztwo dotyczące odpowiedzialności za produkt – analiza ryzyk, postępowanie z produktem spożywczym identyfikowanych jako potencjalnie niebezpiecznym, działanie związane z wycofaniem produktu z obrotu,
Doradztwo korporacyjne (obsługa spółki branży spożywczej),
Audyty i opiniowanie kampanii reklamowych, materiałów reklamowych, przy jednoczesnym identyfikowaniu ryzyk prawnych oraz kryzysów wizerunkowych,
Doradztwo przy stosowaniu oświadczeń żywieniowych i zdrowotnych,
Identyfikowanie ograniczeń reklamy,
Przygotowywanie analiz i opinii dotyczących oznakowania żywności, informacji oraz reklamy dla konsumenta oraz specjalistów w odniesieniu do produktów spożywczych, w tym suplementów diety i FSMP,
Wsparcie w związku z prowadzonym postępowaniem w zakresie reklamy niezgodnej z prawem przed organami publicznymi (np. Prezesem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów) oraz organizacjami branżowymi (np. Komisją Etyki Reklamy).
Wsparcie dotyczące reklamy tradycyjnej, reklamy natywnej, współpracy z blogerami i influnecerami,
Wsparcie w kryzysach wizerunkowych. Projektowanie modeli przeciwdziałania kryzysom wizerunkowym.